Vid akuta fel.

Under ordinarie arbetstid når du vår kundservice på telefon 0522-58 08 00. Vid akuta fel gällande el, fjärrvärme och akut slamtömning utanför ordinarie arbetstid - ring vårt journummer 0522-58 08 00 och tryck 1 för felanmälan. Observera att det inte hörs någon samtalston men dröj kvar, vi svarar.

Vid fel gällande fiber, se rubrik nedan.

Uddevalla Energi anlitar SOS utanför ordinarie arbetstid för att hantera felanmälan. SOS kontaktar i sin tur Uddevalla Energis beredskap för att åtgärda fel.

El- och fjärrvärme

För att rapportera ett avbrott ringer du vår jour på telefon 0522-58 08 00.
 

Akut slamsugning

Akuta beställningar utanför ordinarie kontorstid görs på telefon 0522-58 08 00 eller direkt till Nokas på telefon 0522-194 94.

Vid akut slamsugning under kvällar och helger tillkommer debitering för övertid, vi debiterar alltid minst tre timmar.
 

Fiber

Har du problem med din fiberanslutning? Kontakta den tjänsteleverantör som du har valt och gör en felanmälan. Du hittar kontaktuppgifter till alla tjänsteleverantörer hos Zmarket.